CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 11, 2010

...senyumku kembali...

wahhh, sudah agak lama aku tidak berblogging..kerna komitmenku
terhadap pelajaran maybe kot! ahahah, tp exam ta leyh jwab gak! agagaa, :)
oooooppss...yang sebnarnya aku tiada MOOD mau berblog ini
kerna hatiku telah hancur,punah sume kot~ hehehe.
kau pernah menjadi sebahagian dr hidup aku, tp itulah kata orang kn,
law tade jdoh tade r gak kan! mybe bkn jdoh aku dengan insan bernama 'DIA'..
erm, sebentar lagi akan pulang ke kuantan! tmpt aku menimba ilmu konon-konon!
dan dan dan juge tmpt di mane aku mengenal 'DIA'...hehehee.
tapi itu story lama meyh! aku tidak mahu mengingati saat aku tertawa or berduka bersama 'DIA'
kerna kini aku mempunyai FAMILYtercayang bersama aku, juge yang aku gelar SAHABATgewdixxku yang sntiasa bersama aku saat aku terluka,menangis,gelak dan gembira!! huhuhu..
mereka selalu wat saya ase seperti ini :D tatkala saya ngah di mood :(
thnx sygs2 ku sekalian!!! :D
tatkala aku sedeyh,ase kecundang ini orang sentiasa bersama aku, mereka sentiasa
menggembirakan aku, sebuk nk wc ngn aku utk make sure aku hepy,
akan selalu tnye ' r u ok dear?' 'eqa oke kew?' 'u ok kew?' 'awak oke kew? 'adek oke kew?'
dan dan dan aku pown akn jawab, yes im oke, even aku ngah cdeyh tahap gaban!
tapi TERPAKSA tipu coz tamo dowg worried! thnx buddy!
aku sayang kowng 'AYYU,SYAZWAN,AN,AWAN,ABG,UDK KLS AKU'...
aku sygs kowg gile lor weyh!! :D
hidupku ta lengkap tanpa mereka!
yes, mereka yang memberi senyuman utkku saat aku jauh dr fmly terchenta!!
tiada pengganti bg mereka lor, aku jamin itu!
mereka 1 dalam trillion!!!! thnx 4 making me smile saat aku terluka! :)

p/s : SAHABAT adalah segalanye! :)

0 comments: