CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 27, 2010

...terima kaseh...

sudah sangat2 lama tidak berblogging yeah!
maaf, saya sangat sebuk! sebuk yang teramat sangat kot~ wink!
huhuhhuh,padahal melarikan diri dari realiti!
ahahahha. :p
semakin aktif berMUKABUKU dan semakin meninggalkan RUANGSAYA!
hehehehe,cian kt RUANGSAYA yea!
maaf yea, saya mau delete RUANGSAYA kerna not intersted lagi ngn itu RUANGSAYA! :)
betul cakap orang kn, if da dew yang baru! yang lama ditinggalkn.
tapi bkn sy meninggalkn yang lame! cume ingin melupakn yang lame!
sb ia amat2 menyakitkn!
kepada ANDA, saya tidak menyalahkan anda sama sekali kerna
saya taw itu adalah salah saya! yes, i ADMIT IT! uhuhuh. :D
dan dan dan saya taw anda kini sudah ada die!
dan saya akan sentiasa mendoakan kebahagian anda!
kerna jika anda bahagia saya akn turut bahagia juge!
mybe die adalah perempuan utk anda~
bukan saya, dan mngkin juga tiada jodoh kite! :(
even saya sdeyh tapi saya harus redha ngn ketentuan tekdir krna semua nie dew hkmahnye!
TERIMA KASEH kerna pernah menyayangi saya suatu waktu dulu!
saya amat2 mghargainye walaupun ia hanya seketika!
dan dan saya bhagia stiap waktu saya bersama awak! :D
terima kaseh sayangs!
yeah! post ini mmg hanya untuk anda,
utk kaseh syg saya pd anda!
kaseh syg yg hanye sudah jadi sejarah dalam hidup saya! :)

p/s : saya hargai sayang awak MAS! :)

0 comments: