CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 20, 2010

andai ini RAMADHAN terakhir!

andai ini ramadhan terakhir! erm, tetibe saya terfikir perkara ini.
dan dan dan hati menjadi sangat sebak! :(
jika ia ramadhan terakhir, kita sebagainya hambanya
harus redha dan pasrah dengan ketentuannya
kerna itu telah tertulis olehNYA!
dan ajal maut hanyalah ditangan DIA!
10 ramadhan 1432hijrah!
agak pilu di hati ini, terasa mau pulang saat nie!
yes, dan snowman saya akan pulang bertemu keluarga!
flight kul 7, dan saya akn sangat merindui die,
uwaaaaaa... :'(
bie, saya windu bie!!!!!
cepat2 pulang ke KUANTAN semula yea!
erm, sudah 2 hari saya spent time bersama die,
dan dan dan saya rasa sangat bahagia,
sory yea sygs coz kena dgn saya bebel bagai2 atas moto!
hehehehe :p
sebab kn kn kn saya mmg skew cakap bnyk2,
dan sume saya cakap mesti terBALEK!!!
first day tgk cite EXPENDABLE!
bg saya agak membosankn coz ntah lor, hahahaha.
saya bnyk berBORAK dan GELAK2 jew ngn bie.
huhuuh. :DDD
berbalek kepada cerita asal,
saya cedih sangat! jika ini berlaku,
saya ingin menyatakn yang saya sayang sangat kat
family,czen,nenda,my buddy,kwn2 n ta lupe my snowman!!
sayang sangat2 mereka!
they all the reasons why im here right now!
they all my spirit!
dear ALLAH! if you want to take my life, im ready for it ryte now!!! :(


p/s : ..MH, thnx 4 making me smile~

0 comments: