CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 11, 2010

salam ramadhan! :)

salam ramdhan to all muslims! :)
puasa di KUANTAN, sangat mencabar diri saya sebenarnya!
coz i mish BONDA cooks!
mish it damn much~
saya tidak tahu kenapa hari ini saya sebak sangat,
teRINDU pada arwah nenda terCHENTA!
noordin b.mat aseh dan raja mohid b.raja hamid!
sangat rndu pada kedua mereka!
i wish that they still with us ryte now!
nut i know that's cant happen!
nenda, saya sangat rindu~
saya sangat rindu saat atok pnggil saya 'EBOR'
siyes sangat rndu pada atok!
uwaaa~~ law masa dpt diputarkan, saya mahu saat bersama atok!
atok tersangat manjakn saya~
apa yang saya mahu, mesti atok akn belikn!
tapi skang~ saya hanya mampu sedekahkan doa dan ayat2 suci
supaya atok dterangi dsne~ :)
bonda bonda bonda~
saya rindu rendang ayam dan nasi kebab!
erm, puasa nie ta da dpt balek~
nnty cuty mid-sem baru bole balek,
sangat sebuk skang nie~

p/s : rindu bonda dan family terCHENTA! :(

0 comments: