CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 12, 2010

second day! :D

hari ini hari kedua ramadhan!
alhamdulillah semuanye berjalan dengan lancar puasa dan juga hari saya,
even lil bit tired today coz not feeling well, but thnx to ALLAH! :D
terimaKASEH kerna membenarkan saya bernafas lagi di dunia yang penuh pncaroba ini!
dan dan dan berpuasa di bulan yg pnuh keberkatan ini hmnpir 14 tahun sudah! :D
waaahh~
di bulan puasa hati saya asyik tersentuh jew, sangat rindu
pada yang tersayang!
erm, menu hari ini ialah ikan percik,sup sayur cmpur,puding jgung,air soya!
sangat2 besh! dan dan dan sangat skew~ :D
fveret gile tu!
saat ini saya rasa mahu makan cabduryBLACKforest!
wowwwww~ dats my fveret coklat!

sangat2 shukew~
lbeyh pada addicted lor, yeah! saya shukew coklat!
bagi saya coklat itu menenangkan, hehehee. :)
erm, chenta lama? perlu kew engtkn kembali?
perlu kew die ungkit kisah lama saya dan die?
haih, ta paham lor~
mndew tersebut da jadi sejarah!

even maseh dew lagi perasaan itu tp harus melupakn! :(
snowman, thnx coz making me smile! haih,

tapi saya taw saya ta mampu membahagiakan dan menggembirakan anda!
maaf yea~
tapi saya akan cube utk melakukan perkara tersebut!

p/s : sayangilah orang yg menyayangi kite! dan jgn menanti pd org yg kite syg
kerna ta mngkin die akan myayangi kite spt mana kite myayangi die! :D

0 comments: