CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 27, 2010

....dealova....




hidup nie dew pasang surutnye...
sama seperti air dilautan....
ada kalanya tenang....
ada kalanya pula bergelora....
dalam meniti hari yang penuh dugaaan...
hanya seketika
aku mampu bertahan dalam menongkah arus...
yang selebihnya aku jatuh....
tapi...
bila difikirkan kembali...
aku harus kuat menongkah arus duniawi
untuk mencipta kejayaan yang diidami...
kejayaan yang akan menjadi
kebanggaan AYAHANDA & BONDA...
aku harus banyak bersabar menempuh
setiap dugaan yang telah tertulis olehNYA....

saat aku termenung sendirian...
terdengar lagu yang memberi semangat kepadaku untuk terus
berusaha mengejar kejayaan & menongkah arus dunia....
lagu yang sentiasa berada di minda n bait2nya sering ku lagukan....
DEALOVA....
saat pertama kali aku mendengar lagu tersebut...
aku seakan2 jtuh cinta dgn bait2 lagunya...
lagu yang memberi trilion mkna dalam hidupku...

-DEALOVA-

aku ingin menjadi mimpi indah
dalam tidurmu...
aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin
bisa kau rindu...
kerna langkah maraku
tanpa dirimu...
ohh...
karna hati tlah letih....
aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin
bisa kau sentuh...
aku inging kau tahu
bahwa ku..
selalu memujamu...
tanpamu sepinya waktu..
merantai hati....
oohhh...
bayangmu seakan akan...

kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rinduku padamu...
oohhhh....
kau seperti udara yang ku hela...
kau selalu ada.....
oooooo....

hanya dirimu yang bisa
membuatku tenang...
tanpa dirimu aku merasa hilang.......
dan sepi....
dan sepi........
kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil rinduku padamu...
oooooo....
seperti udara yang ku hela kau selalu ada......
selalu ada....
kau selalu ada....
selalu ada....
kau selalu ada....

lagu nie amat2 bermakna dalam hidupku....
erti kata laen aku syg gile kt lagu nie....
huhuhuhu....^_^




0 comments: