CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 28, 2010

....sejarah....


kau memang bukan cinta pertamaku...
tapi...
sejak aku mengenali dirimu....
aku berjanji bahawa kau yang terakhir...
tiada siapa yang dapat menafikan kasihku padamu sayang...
kau lagu di hatiku...
irama di jiwaku....
dan nada di mindaku....
mungkinkah terputus di tengah jalan...???
mungkinkah terlerai tanpa ikatan...??
jangan di ragu pada takdir yang telah ditetapkan....
kerna Allah maha mengetahui sgala2nya....
mungkin kita berbeza haluan...
berakhirnya cerita percintaan....
segalanya ketentuan tuhan....
tapi kini...
saat ini aku sepi sendiri...
tiada lagi lagu , irama dan nada di dalam diriku...
yang hanya ada....
adalah kerinduan & tangisan pengubat duka....
hanya kau di hatiku sygs...
lelahku saat kau tiada disisi...
huhhh....
aku rindu saat bersama dirimu....
saat bergelak tawa....
tapi...
itu semuanya sejarah...
yang berlalu akan tetap berlalu...
tiada ulangan kali ke-2 dalam norma hidup...
so..
sebagai hambanye kena terima dengan redha....
sayangku... andai kau dengar bisikan sang hujan... itulah panggilan kerinduan dariku... kerna aku akan tetap & sentiasa menyanyangimu...
aku akan sentiasa mendoakn kebahagian dirimu...

p/s : sygs glew kt kamoo...!!!

0 comments: