CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 26, 2010

....kerna kalian aku disini.... ^_^


....dalam meniti hari.....
aku kini sudah menghampiri angka 20-an....
terasa tua plak...huhhuu....
aku berada disini saat ini...
waktu ini...
hanya kerna kamu nafasku....
tiada penganti utk diri kalian berdua
dalam hidupku....
sygsku pd kalian berdua tiada hingganya...
hanya maut dan ajal sahaja
yang mampu memisahkan diriku pd kalian...
Ya Allah...peliharalah mereka berdua....
TERIMA KASIH...
RAJA AIZAM BIN RAJA MOHID & NOR SALMAH BINTI NOORDIN...
kerna adanya aku di dunia yg penuh pancaroba nie...
tiada yang dapt mengganti diri kalian disisi nie duhai BONDA & AYAHANDA...
kasih sygku padamu bak air dilautan
yang tidak akan ilang ditelan bumi....
thanx BONDA yg telah bersusah payah
mengandungkn ku slama 6 bulan...
mesti plik kn npe 6 bulan jew....???
hanya 6 bulan sahaja kerna ku dilahirkan tdk ckup bulan....
baby incubator lor aku nie...
hehehehehe.....
mse lahir aku hnye sebesar BOTOL KICAP...
tu lor nme yg familyku gelar...
hehehe...unik kn...???
sekecil2 tu lor BONDA & AYAHANDA bela aku....
smpi da jd sebesar2 nie....
hehehe...tp x bsa mne pown....msih ttap kcik gak...
penat lelah kalian membesar ku & 3 lagi adk bradik ku yg laen...
tidak pernah sekali kalian merungut...
mahupun mengeluh....
kalian tetap bersabar melayan kerenah anak2 mu...
kalian tetap berusaha memenuhi segala keinginan anak2..
walau terpaksa bergolok gdai ppew pown....
BONDA & AYAHANDA....
kaseh sygku pd kalian tiada ternilai...
akan ku balas jasa kalian dengan kejayaan yang akan mengembirakn kalian....
hanya Allah yg mengetahui betapa dalamnya...
kasihku pada kalian berdua....
tiada sesiapa yg dpt menghalang kaseh syg puteri tunggalmu nie terhadap kalian....

....disini....
aku ingin menyatakan yg aku terlalu syg pada kalian....
sygku pd BONDA & AYAHANDA sehingga ke syurga....
hanya Allah jew leyh memisahkan diriku dgn mereka.....
deru angin menyampaikn salam rndu & sayangku kpd kalian....
hnya BONDA & AYAHANDA wif my siblings & 'die'..
always in my heart n 4eva it will be....

0 comments: