CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 31, 2010

...gatal tangan... ^_^


arynie 31 jan 2010....pnat gilew lor...tp pew yg wat aku penat pown aku xtaw...
tp yg pasti tersangat lor pnat....
haih....
sok kls full...direct from 9-6...leyh TEPU otak aku yang da semakin tepu dr ary ke ary...
hahaha....
tetibe aku teringat kt sumone...
sumone yg smakin ary smakin jauh dr aku....
pew yg pasti dalam atyku nie maseh ada dia...
ntah lor...
its too hard to release him...
n to forget him.....
terlalu ssah.....
skng nie...
hnye dew aku ngn family n my gewdixxness cyg....
dowg yg sentiasa menbuatkn ku tersnyum dikala duka....
thnx my cygness....
aku hnye mampu melihat kau tersnyum dr jauh....
kebahagianmu adalah kebahagian ku jua....
tiada lagi daya aku utk teruskn sume nie...
tapi aku harus kuat...
kuat utk teruskn perjuanganku....
kuat utk teruskn cita2 aku.....
letihnya saat nie....
nk tido mata x mau pejam....
udk2 nie law sembang...
cm nk roboh rumah di watnye....
huhuhuhu....
tu lor yg merawat kedukaan aku dikala nie....

p/s : ...thnx 4 the happiness...



0 comments: